Strona główna

  • warsztat zdrowego żywienia

    Zastosowanie tych zasad jest kluczem do skutecznej diety, która poprawia sylwetkę i stan zdrowia. Jak stracić kilogramy bez zbędnych wyrzeczeń? http://polki.pl/dieta-i-fitness/zdrowe-odzywianie,zasady-zdrowej-diety-6-najwazniejszych-przykazan,10370268,artykul.html

    6 najważniejszych przykazań zdrowego żywienia - Polki.pl

    polki.pl

    Zasady zdrowej diety są bardzo łatwe i każdy może je stosować. Poznajcie 7 najważniejszych dietetycznych przykazań.

    Posted - 8 days ago
  • warsztat zdrowego żywienia

    Prosta propozycja posilku do pracy. Polecam :)

    Kwestia Smaku

    Sałatka makaronowa ze słoika 🎒🍱😁 http://www.kwestiasmaku.com/przepis/salatka-makaronowa-ze-sloika

    Posted - 16 days ago
  • warsztat zdrowego żywienia

    Bardzo lekki i prosty deser w postaci kulek owsiano-twarogowych z waniliowo-kokosowym aromatem. Produkty: - 100g twarogu półtłustego - 100g zmielonych płatków owsianych - 3 jajka - 30g tłuszczu kokosowego Przygotowanie: Wymieszaj wszystkie składniki i mieszaj do czasu uzyskania jednolitej masy, następnie formujemy niewielkie kulki. Z ilości składników użytych w tym przepisie wychodzi ok 18 sztuk kulek. Jeśli macie ochotę zrobić za jednym razem dwa rodzaje tego deseru, możecie podzielić otrzymaną masę na dwie części i do jednej z nich dodać kakao. Uformowane kilki układamy na blasze i umieszczamy w piekarniku rozgrzanym do 220 stopni na 20 minut, z zastrzeżeniem, że po 10 minutach należy kulki przewrócić na drugą stronę aby przypiekły się równomiernie.

    Posted - 17 days ago
  • warsztat zdrowego żywienia

    Placuszki szpinakowe. Pychota, niewiele składników i łatwość przygotowania przeważa zdecydowanie nad zwykłymi kanapkami. Szpinak mrożony lub świeży -80g Czosnek - 1 ząbek Cebula Jajko - 1 sztuka Płatki owsiane - 3 łyżki Mąka pelnoziarnista - 3 łyżki Ser twarogowy - 40g Oliwa - 1 łyżka Pieprz, zioła (gałka muszkatołowa się sprawdza) Sos : jogurt, czosnek, pieprz i suszone pomidory. Czosnek i cebulę podsmazyc. Dodać szpinak i odparować wodę. Osobno zmieszać jajko, mąkę,płatki i ser. Połączyć składniki i smażyć na patelni. Dla tych, którzy nadciśnienia nie mają, można dodać parmezanu lub cheddaru do ciasta. Lub łososia wędzonego na gotowy placuszek i skropić cytryną. Mniam !

    Posted - 23 days ago
  • warsztat zdrowego żywienia

    Jod odgrywa ogromną rolę w prawidłowym funkcjonowaniu organizmu. Jest składnikiem hormonów produkowanych przez tarczycę, takich jak tyroksyna i trójjodotyronina. Funkcją tych hormonów jest regulacja metabolizmu, wzrostu i rozwoju. Ponadto kontrolują funkcjonowanie układu mięśniowego, nerwowego i krwionośnego. Ponad 60% jodu występującego w organizmie, zgromadzone jest w tarczycy. Reszta wchodzi w skład kości oraz krwi. Niedobór jodu w diecie prowadzi do niedoczynności tarczycy, a u dzieci powoduje również zaburzenia w rozwoju układu nerwowego. Głównym źródłem jodu w diecie są produkty pochodzenia morskiego, przede wszystkim ryby i owoce morza. Jednakże obecnie stwierdza się niskie spożycie żywności tego typu. Do produktów, które również dostarczają organizmowi ten pierwiastek należą mleko i jego przetwory, a także warzywa i owoce. Jod można ponadto dostarczyć organizmowi, pijąc wodę mineralną wzbogaconą w ten pierwiastek.

    Posted - a month ago